درمان زود انزالی با عسل و دارچین و سیر و حنا و روغن زیتون

درمان زود انزالی با سیر,درمان زود انزالی با حنا,درمان زود انزالی با عسل و دارچین,درمان زود انزالی با عسل و زنجبیل,درمان زود انزالی با زنجبیل,درمان زود انزالی با روغن زیتون,درمان زود انزالی با گیاهان دارویی

زودانزالی یا انزال زودرس ترکیبی است که این روز‌ها بیشتر از آن می‌شنویم. پدیده‌ای که گاه باعث نارضایتی جنسی طرفین شده و می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای زوجین به وجود آورد. قبلا از هرگونه اشاره به علت و درمان زودانزالی، بایستی تعریفی درست از این پدیده را بیان کرد. معمولا انزال در مردان بسته به سن، توانایی جسمی و جنسی در حدود ۳ الی ۱۰ دقیقه پس از مقاربت رخ می‌دهد. انزالی که اگر با ارگاسم زنان همراه باشد می‌تواند‌ی رابطه جنسی موفق را رقم بزند. هر گونه انزال قبل از این زمان و عدم رضایت شریک جنسی را می‌توان در دسته زودانزالی قرار داد.

درمان زود انزالی با عسل و دارچین و سیر و حنا و روغن زیتون

دلایل و علت زود انزالی در مردان چیست؟

اضطراب مرد، عدم انجام معاشقه قبل از برقراری رابطه جنسی، افسردگی، توقعات غیر منطقی جنسی از خود، اختلالات نعوظ، توانایی جنسی کم، تغذیه نامناسب و … همگی می‌توانند از عوامل ایجاد و تشدید پدیده زود انزالی محسوب شوند. استفاده از قرص های تاخیری به منظور درمان زود انزالی نیز خالی از عوارض نبوده و در آینده می‌تواند فرد را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کند.

رژیم غذایی غلط و زندگی شهری باعث شده تا بدون آگاهی از نوع مزاج هر ماده غذایی و مصلح‌های همراه به مصرف آن‌ها بپردازیم. پزشکان برای درمان زود انزالی با طب سنتی می‌گویند که قبل از رابطه جنسی از مصرف هر گونه ماده غذایی با طبع سرد خودداری کنند.

درمان زود انزالی در طب سنتی چگونه است؟

دوغ، کدو، عدس پلو، سوسیس کالباس، جوجه کباب، همبرگر، ماءالشعیر، نسکافه و … از جمله مواد با طبع سرد هستند که نبایستی قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد.

البته لازم به ذکر است که هر شخص می‌بایست باتوجه به طبعش (طبع سرد و گرم) نوع ماده غذایی را انتخاب کند. به طور مثال اگر شما فردی گرم مزاج هستید می‌توانید برای درمان زود انزالیتان از آب انار، تخم کاهو و برگ کاهو، شیر خشت با آب هندوانه، دوغ محلی تازه، آش تمبر هندی، سماق، آبغوره، سوپ جو، آلبالو، هلو، ریواس، عرق کاسنی، تمبرهندی، دم کرده گشنیز و یک دوش آب گرم استفاده کنید؛ و اگر طبعی سرد دارید کندر، اسپند، کره به همراه عسل بسیار سودمند است.

  درمان قطعی زود انزالی با داروهای گیاهی / درمان قطعی زود انزالی

درمان زود انزالی با عسل و دارچین

به طور خلاصه برای درمان زودانزالی می توان ترکیبات زیر را استفاده کرد:

انجیر و کندر: یکی از راحت‌ترین درمان‌ها در طب سنتی استفاده از ۶ یا ۷ انجیر به همراه کندر است. به این صورت که یک تکه کندر را داخل اجیر گذاشته و مصرف کنید.

شاه زیره: کراویا یا همان زیره رومی (شاه زیره) گیاهی است برای مصلح غذا‌های نفاخ. این گیاه را می‌توان آسیاب کرد و یک ساعت قبل از رابطه جنسی به اندازه یک قاشق مصرف کرد. دقت داشته باشید مصرف بیش از حد شاه زیره برای کلیه‌ها مضر است. در طب اسلامی کراویا به عنوان یک داروی تاخیری شناخته می‌شود.

سیاه دانه و عسل: ترکیب سیاه دانه و عسل می‌تواند برای درمان زود انزالی معجزه کند. سیاه دانه مزاجی گرم و خشک دارد و عسل همراه آن باعث پخش سیاه دانه به اعضای مختلف بدن می‌گردد. افرادی که داری مزاج بلغمی (سرد و تر) می‌توانند از این معجون استفاده کنند. هر شب قبل از خواب یک قاشق عسل را به همراه ۷ عدد سیاه دانه بجوید و بخورید.

پیشنهاد می‌کنیم با درمان زود انزالی با گیاهان دارویی نیز در سایت ما آشنا شوید.

برای درمان زود انزالی می‌توانید ۱۰ گرم میخک، ۲۰ گرم کندر خوراکى و ۲۰۰ گرم شکر را باهم ترکیب نمایید. سپس این ترکیب را خیلی نرم ساییده و به همراه ۵۰ گرم دانه اسفند سالم نکوبیده مخلوط نمایید.

زمان و میزان مصرف این ترکیب:‌ هر شب یک قاشق شربت خوری

میخک، عود هندی، زعفران و فلفل سیاه را به میزان ۲۰ گرم نرم ساییده و پس از آن با نیم کیلو عسل مخلوط نمایید.

زمان و میزان مصرف: صبح، ظهر و شب و هر مرتبه یک قاشق شربت خوری

۵/ ۲ گرم زعفران، ۱۰ گرم زنجبیل و ۱۰۰ گرم شکر، همه را مخلوط کرده و نرم بسایید و سپس با ربع کیلو (۲۵۰ گرم) عسل مخلوط نمایید.

زمان و میزان مصرف: به مانند ترکیب قبلی صبح، ظهر و شب هر مرتبه یک قاشق شربت خوری

عرق بیدمشک و بهارنارنج را به نسبت مساوی با هم مخلوط و روزی ۳-۲ استکان میل کنید.

سیر، سوای آنکه آنتی بیوتیکی طبیعی است، می‌تواند درمان طبیعی موثری برای زود انزالی نیز باشد. سیر به افزایش جریان خون در آلت تناسلی‌تان کمک می‌کند و حرارت بدن‌تان را بالا می‌برد. تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که روزانه ۳-۴ حبه سیر بجوید. این درمان ساده می‌تواند به زود انزالی و اختلال نعوظ کمک کند.

پیشنهاد می‌شود برای درمان انزال زودرس روزانه دو بار دم کرده گل میخک را در روز میل کنید. نوشیدن دمنوش زنجبیل و عسل و مصرف روزانه سیر و کلا غذا‌هایی با طبع گرم می‌تواند برای شما مفید باشد.
سعی کنید خوراکی‌های ترش مزه را هم از وعده‌ها و میان وعده‌های خود حذف کنید.

به گفته برخی از اساتید طب سنتی مهمترین علت مشکلات جنسی در مردان سردی اندام‌های جنسی است. در برخی موارد نیز عدم کنترل ذهن در حین رابطه که این مورد هم ناشی از سردی مغز است باعث بروز مشکلات جنسی و زودانزالی می‌گردد. و اما درمان چیست؟

۱. ترکیبی از روغن زیتون و روغن کنجد (به مقدار مساوی) به مدت ۴۰ روز تا ۴ ماه به زیر شکم، آلت تناسلی، بیضه‌ها و کشاله ران بمالید.

۲. نخود را برای درمان زود انزالی فراموش نکنید

نخود آب (نخود به همراه پیاز، روغن، زیتون، نمک و فلفل و آب)
آبگوشت
نخودچی و کشمش

۳. خوردن زیتون و بادام درختی (۷ عدد و صبح‌ها) و انجیر (۷ عدد شب‌ها)

۴. مصرف ارده با شیره انگور (۳ تا ۴ وعده در هفته)

۵. دوش گرفتن قبل از آمیزش و با شکم پر آمیزش نکردن

درمان زود انزالی با عسل و دارچین

دارچین ماده‌ای است که علاوه بر خواص فراوان در محصولات بهداشتی در درمان گرفتگی‌های عضلانی دوران قاعدگی و درمان زود انزالی نیز کاربرد فراوان دارد. ۲ قاشق غذاخوری پودر دارچین را به همراه ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط نمایید.

زمان مصرف:

روزانه و در دو وعده

نکته: ترکیب فوق را می‌توانید به همراه عسل نیز مخلوط کرده و روزی ۳ مرتبه میل نمایید.

درمان زودانزالی با حنا

حنا با داشتن خاصیت ضدعفونی کننده و ضخامت بخشی می‌تواند یکی از روش‌های درمان انزال زودرس مردان باشد. برای استفاده از حنا در ابتدا بایستی آلت را با آب و صابون تمیز کرد و سپس یک یا دو قاشق مرباخوری حنا را خیس کرده و در حالت نعوظ با ترکیب گفته شده آلت را ماساژ داد. پس از ۱۰ دقیقه آلت خود را با آب ولرم بشویید. ضخیم شدن پوست آلت می‌تواند از تحرکات شدید جلوگیری کرده و زودانزالی را به تعویق بیندازد.

توجه داشته باشید که استفاده از حنا باعث تغییر رنگ آلت تناسلی شده که مورد پسند بسیاری از زوجین نیست.

تکنیک فشار

یکی دیگر از روش‌های افزایش طول رابطه جنسی تکنیک فشار است به این صورت که در زمانی که مرد احساس کرد که دارد ارضا می‌شود کار جنسی را متوقف کند و سر آلت خود را با دست محکم فشار دهد تا زمانی که حس کند که احساس انزال از بین رفته است و سپس ادامه دهد.

همانطور که گفته شد از دیدگاه طب سنتی عامل اکثر مشکلاتی و زود انزالی سرد مزاجی افراد است که بایستی با کاهش مواد غذایی سرد و افزایش مصرف مواد غذایی گرم به درمان آن پرداخت. مرغ، ماهی، سیب زمینی و … از جمله مواد غذایی سرد هستند که مصرف کمترشان می‌تواند در مدت زمان به درمان انزال زودرس کمک کند. البته این غذا‌ها را می‌توانید به همراه مصلح آن مانند دارچین استفاده کنید.

 

منبع: ستاره

  درمان زود انزالی با ورزش / درمان زود انزالی با ورزش کگل
پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

4.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *