درمان زود انزالی با گیاهان دارویی / معجون درمان زود انزالی

درمان زود انزالی مردان با گیاهان دارویی,درمان زود انزالی با گیاهان دارویی, معجون درمان زود انزالی,درمان قطعی زود انزالی با گیاهان دارویی,معجون درمان زود انزالی,طرز تهیه معجون برای درمان زود انزالی,معجون گیاهی و سنتی برای درمان زود انزالی

بسیاری از مردان مبتلا به زود انزالی هستند. زود انزالی از شایع ترین مشکلاتی است که مردان مبتلا به آن هستند، مخصوصا از 40 سالگی به بعد.

درمان زود انزالی با گیاهان دارویی / معجون درمان زود انزالی

دلایل زیادی برای زود انزالی وجود دارد، مانند اختلال نعوض، ناتوانی جنسی، قرار گرفتن در معرض استرس روانی و اختلالات عصبی.

درمان زود انزالی با گیاهان دارویی

زود انزالی را می توان با دو روش درمان نمود. روش اول استفاده از داروهای شیمیایی است ولی داروهای شیمیایی می توانند مضر باشند و به سلامتی انسان لطمه وارد کنند و همچنین این نوع داروها تاثیری موقت دارند و از بین می روند. روش دوم که بهترین راه حل برای درمان زود انزالی است، استفاده از داروهای گیاهی است که می تواند راه حلی دائم و مفید باشد.

درمان زود انزالی با دارچین

دارچین یکی از موثرترین روش ها برای درمان زود انزالی است، دارچین حاوی ترکیبات معطر و مواد شیمیایی طبیعی است به همین خاطر در تولید داروهای درمان زود انزالی از دارچین با ترکیب چند گیاه دارویی دیگر استفاده می شود. شما می توانید 2 ساعت قبل از انجام رابطه جنسی چای دارچین با عسل میل کنید یا پودر دارچین را در پخت و پز به غذا اضافه کنید.

با جو دوسر زود انزالی را درمان کنید

شاید جای تعجب باشد ولی جو دوسر می تواند به درمان زود انزالی کمک کند. تحقیقات نشان داده است که جوشانده جو دو سر می تواند باعث بهبود زود انزالی شود. جو دوسر همچنین به کاهش استرس، اضطراب و افزایش آرامش کمک می کند که این باعث میشود در زمان نزدیکی آرامش و لذت بیشتری داشته باشید.

محققان دریافته اند که مصرف جو دوسر باعث تحریک دستگاه عصبی و ترشح سروتونین می شود. سروتونین، هورمون سرخوشی و لذت نیز نامیده میشود که به از بین بردن استرس و اضطراب کمک می کند. استرس و اضطراب از عواملی هستند که باعث زود انزالی در فرد میشوند.

روغن نعناع موثر در بهبود انزال زودرس

روغن های طبیعی نقش بسیار مهمی در درمان زود انزالی دارند. از بارزترین و موثرترین روغن های طبیعی که به درمان زود انزالی کمک می کند میتوان روغن نعناع را نام برد.

روغن نعناع دارای خواص ویژه ای است که نه تنها به درمان زود انزالی کمک می کند بلکه باعث تقویت اسپرم ها نیز می شود. روغن نعناع همچنین خاصیت بی حس کنندگی دارد که سبب تاخیر در انزال می شود. دقایقی قبل از نزدیکی، آلت تناسلی را با روغن نعناع ماساژ دهید.

زود انزالی را با مارچوبه درمان کنید

از مهم ترین خواص مارچوبه می توان کمک به تقویت قوای جنسی مردانه نام برد. مصرف مارچوبه میتواند سبب تاخیر در انزال مردان شود. مصرف مارچوبه به دلیل دارا بودن نسبت بالایی از ویتامین های مورد نیاز دستگاه جنسی، سبب می شود هنگام نزدیکی، لذت بیشتری داشته باشید.

شما میتوانید مارچوبه را با مقدار معینی آب بجوشانید سپس 1 قاشق عسل سدر را با آن مخلوط نمایید. این مخلوط را بصورت روزانه و به مدت 1 هفته مصرف نمایید.

هنداونه میوه ای شگفت انگیز برای درمان زود انزالی

هنداونه میوه ای شگفت انگیز برای درمان زود انزالی

مزیت اصلی این میوه شل کردن عروق خونی می باشد، اما هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. برای غلبه بر مشکل زود انزالی، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: هندوانه را به قطعات کوچک تبدیل کنید.

مرحله 2: پودر زنجبیل و نمک را بر روی تکه ها بمالید.

مرحله 3: تکه های هندوانه را بخورید. همچنین می توانید آن را به سالاد میوه اضافه کنید.

زعفران موثر در بهبود زود انزالی

زعفران یک داروی مقوی قوای جنسی است و از این رو می توان برای درمان زود انزالی استفاده شود. برای استفاده از این درمان، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: مقداری بادام را یک شب در آب خیس کنید.

مرحله 2: روز بعد پوست بادام ها را کنده و آن ها را آسیاب کرده و با یک فنجان شیر گاو داغ مخلوط کنید.

مرحله 3: کمی زعفران، زنجبیل و هل به آن اضافه کنید. هر روز صبح بنوشید.

زود انزالی را با بادام دوا کنید

بادام دارای مواد شیمیایی مانند L-کارنیتین، ریبوفلاوین و فنیل آلانین است که می تواند حافظه و عملکرد عصبی را بهبود بخشد. بادام غنی از ویتامین های A، 1B، B2، B6 و E می باشد. مواد معدنی موجود در بادام منگنز، مس، منیزیم، پتاسیم، فسفر و کلسیم هستند. فیبر رژیمی موجود در بادام، به هضم و آزادسازی انرژی کمک می کند.

بهبود انزال زودرس با مصرف زنجبیل تازه

ترکیبات اصلی ضد التهابی و آنتی اکسیدان در زنجبیل عبارتند از کورکومین، سالیسیلات، اسید کافئیک، کپسایسین، بتا کاروتن و گینگرول. مواد معدنی که می توانند از انزال زودرس جلوگیری کنند عبارتند از: روی، فسفر، منیزیم، پتاسیم و آهن.

فواید دانه پیاز سبز برای زود انزالی

دانه های این ماده برای کاهش نشانه های انزال زودرس مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت این گیاه این است که می توان آن را در تمام اقلیم ها رشد داد. این گیاه دارای ویژگی های مناسبی برای غلبه بر مشکل انزال زودرس هستند. در اینجا کاری که باید انجام دهید ذکر شده است:

مرحله 1: برگهای خارجی را تمیز کنید و قطعات سبز که شروع به پوسیدگی می کنند را خارج کنید.

مرحله 2: سطح بیرونی باید از پوست جدا شود و پیاز تازه و ترد را بردارید.

مرحله 3: می توانید پیاز را به قطعه های کوچک تقسیم کنید و در غذا استفاده کنید.

روش جایگزین

مرحله 1: دانه ها را بشویید و پنج قاشق چای خوری آب بردارید.

مرحله 2: بگذارید پودر در آب به مدت سه ساعت بماند.

مرحله 3: قبل از غذا، مخلوط را برای جلوگیری از انزال زودرس مصرف کنید.

  انواع قرص های تاخیری برای درمان زود انزالی / نحوه مصرف قرص فلوکستین درمان زود انزالی

ترکیب زنجبیل و عسل زود انزالی را درمان میکند

ترکیب زنجبیل و عسل زود انزالی را درمان میکند

اجداد ما همیشه بر مصرف میوه ها و سبزیجات تأکید داشتند. گرچه علم تا قرن بیستم پیشرفت نکرده بود، آنها می دانستند که مصرف مواد غذایی طبیعی موجب تقویت ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها می شود. زنجبیل یکی از ادویه های مورد علاقه در بسیاری از دستور العمل های آشپزی است.

این مورد برای درمان بیماری های ساده مانند اسهال، کولیک و آرتروز استفاده شده است. زنجبیل همچنین به دلیل توانایی آن برای درمان مشکلات جنسی مانند انزال زودرس، به عنوان یک داروی قوای جنسی شناخته می شود. ترکیب زنجبیل و عسل باعث افزایش میل جنسی، عملکرد و احساسات شهوت انگیز می شود.

مرحله 1: یک قاشق غذاخوری زنجبیل را با عسل مخلوط کنید.

مرحله 2: هر روز مخلوط برای یک ماه مصرف کنید.

با سوپ جوز هندی از زود انزالی خداحافظی کنید

یکی از مواد معروف موجود در خانه های اندونزی ها، جوز هندی است که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خواص آروماتیزی این ادویه آن را به عنوان بهترین درمان خانگی برای درمان انزال زودرس تبدیل کرده است.

خواص دارویی آن باعث شده است که این ادویه در کشورهایی مانند عربستان و مالزی بسیار محبوب باشد. ادویه با مجموعه ای از منافع بهداشتی همراه است، از جمله کمک به درد، مشکلات گوارشی، کاهش انزال زودرس، کمک به سم زدایی بدن، بهبود شرایط دهان و گردش خون در سراسر بدن. می توانید پودر جوز هندی را به سوپ کدو تنبل و غیره اضافه کنید.

مرحله 1: یک و نیم لیتر آب، چند دانه کدو تنبل تمیز، 2 سیب زمینی رنده شده و 5 حبه سیر بردارید.

مرحله 2: آب را بجوشانید.

مرحله 3: بقیه مواد را به آب جوش اضافه کنید.

مرحله 4: بگذارید 10 دقیقه بجوشد، سپس درب را ببندید.

مرحله 5: سوپ را مصرف کنید.

آووکادو بر زود انزالی غلبه میکند

دارای بسیاری از خواص دارویی است. آووکادو در غلبه بر مشکل انزال زودرس بسیار مفید است. دستورالعمل زیر را برای بهترین نتایج امتحان کنید:

مرحله 1: یک سالاد میوه با میوه های تازه آماده کنید.

مرحله 2: یک کاسه گوجه فرنگی خرد شده، پیاز، آووکادو، آب لیمو و غیره داشته باشید.

مرحله 3: آب پرتقال، نعناع تازه، و دانه های رازیانه را مخلوط کنید.

مرحله 4: آنها را خوب مخلوط و مصرف کنید.

آیا خرما در درمان زود انزالی موثر است؟

خرما به درمان مشکلات مختلفی مانند بیماری های قلبی، یبوست، کم خونی، بروز خفیف اسهال و سرطان شکم کمک می کند. همچنین می تواند برای به دست آوردن وزن استفاده شود. برخی از متخصصان تغذیه معتقدند که مصرف دو خرما در روز می تواند به یک رژیم متعادل منجر شود.

با این حال، برای درمان زودرس انزال، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: از خرمای خشک برای صبحانه استفاده کنید یا قبل از رفتن به خواب آنها را با شیر مصرف کنید.

مرحله 2: آنها را در دستورهای غذایی شیرین استفاده کنید.

دانه کدو تنبل برای بهبود انزال زودرس

می تواند عملکرد شما را در اتاق خواب افزایش دهد. یکی از مزایای عمده این دانه این است که دارای منیزیم می باشد. منیزیم، ماده معدنی است که به تستوسترون کمک می کند وارد جریان خون شود.

مرحله 1: دانه ها را به درستی تمیز کنید. سپس آنها را زیر نور خورشید خشک کنید.

مرحله 2: دانه ها را با روغن زیتون سرخ کنید و سپس با نمک و فلفل مخلوط کنید.

دم کرده گل شقایق و دارچین برای بهبود زود انزالی

دمكرده گل شقايق و دارچين و همچنين سياه دانه و بخته سنجد در روغن زيتون باعث دير انزالي يا به اصطلاح سفتي كمر مي شود. هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبرهندی از بهترین گیاهان دارویی در درمان انزال زودرس است.

دم کرده گل میخک

نوشیدن روزانه دو بار دم‌کرده گل میخک نیز توصیه شده است. مصرف روزانه سیر نیز مفید است. توصیه می‌شود از مصرف ترشی‌ها یا خوراکی‌های ترش مزه پرهیز شود، زیرا این خوراکی باعث تسریع انزال می‌شود.

البته خرفه، کنجد سیاه، اسپند و گشنیز نیز مفید هستند که بهتر است مصرف این گیاهان براساس مزاج فرد (گرم یا سرد) و از سوی متخصص طب سنتی تجویز شود.

دم کرده گل گاوزبان و سنبل طیب برای درمان زود انزالی

به مقدار یک قاشق غذای خوری گل گاوزبان و یا قاشق مربا خوری سنبل طیب و نیر یک عدد لیمو عمانی را با یک و نیم لیوان آب مخلوط کنید و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه بر روی شعله کم به جوش بیاید و پس از صاف کردن آن را میل کنید برای بهتر کردن طعم آن می توانید از عسل استفاده کنید. از این دم کرده گل گاوزبان روزی یک الی دو بار استفاده کنید.

زود انزالی را با حنا درمان کنید

حنا با داشتن خاصیت ضدعفونی کننده و ضخامت بخشی می‌تواند یکی از روش‌های درمان انزال زودرس مردان باشد. برای استفاده از حنا در ابتدا بایستی آلت را با آب و صابون تمیز کرد و سپس یک یا دو قاشق مرباخوری حنا را خیس کرده و در حالت نعوظ با ترکیب گفته شده آلت را ماساژ داد.

پس از ۱۰ دقیقه آلت خود را با آب ولرم بشویید. ضخیم شدن پوست آلت می‌تواند از تحرکات شدید جلوگیری کرده و زود انزالی را به تعویق بیندازد.

کُندر

شاید معروف‌ترین داروی مورد استفاده در طب سنتی برای انزال زودرس کُندر باشد و البته تاثیر آن نیز جای شک و شبهه ندارد. روزی یک نخود کندر را زیر دندان‌های جلوی خود قرار داده آهسته بجوید تا شیره آن کاملاً کشیده شود. بعد از ۴ تا ۵ دقیقه، باقیمانده کُندر که مانند آدامس شده است را دور بیاندازید. این بهترین روش مصرف کندر است.

وازلین

وازلین را میتوان از درمان های باورنکردنی زود انزالی نام برد. وازلین دارای خواص متعددی برای بدن است. از عجیب ترین فواید آن میتوان استفاده برای درمان مشکلات جنسی نام برد.

برای استفاده از وازلین کافی است آلت تناسلی را با وازلین بپوشانید. لایه ای از وازلین که روی آلت تناسلی قرار میگیرد، سبب تاخیر در انزال می شود. وازلین همچنین باعث بهبود گردش خون در اندام تناسلی می شود که در نتیجه به تاخیر در انزال کمک می کند.

برای این منظور توصیه می‌کنیم مطلب آموزش تصویری درمان زود انزالی با یوگا را مطالعه کنید.

دیگر درمان های خانگی زود انزالی

داشتن آرامش

اولین کار برای درمان خانگی زود انزالی حفظ آرامش است، ازاین‌رو، توصیه می‌شود، در خانه برای خود و همسرتان محیطی آرام و ساکت مهیا کنید، در حین رابطه جنسی از استرس، شتاب و خجالت پرهیز کنید، چراکه یکی از علل به وجود آمدن زود انزالی در مردان نبود آرامش در زمان رابطه جنسی است و برخی از داروهای تجویزشده برای درمان زود انزالی هم حالت آرامش‌بخشی دارند، ازاین‌رو، اگر سعی کنید به‌صورت طبیعی به خود آرامش دهید می‌توانید زود انزالی خود را درمان کنید.

برای آرامش می‌توانید به موسیقی گوش دهید، گوش دادن به موسیقی می‌تواند شمارا آرام کند. موسیقی موردعلاقه خود را پیدا کنید و به آن گوش دهید.

افزایش تعداد رابطه جنسی

از دیگر راه‌های خانگی درمان زود انزالی داشتن رابطه جنسی به‌دفعات زیاد در طول هفته است، اگر هفته‌ای یک‌بار رابطه جنسی دارید، می‌توانید آن را به 3 الی 4 بار افزایش دهید، هر چه قدر دفعات انجام رابطه جنسی خود را افزایش دهید، مدت‌زمان لازم برای رسیدن به انزال بیشتر می‌شود و زود انزالی به‌مرور درمان می‌شود.

انجام تمرینات ورزشی

برای این کار کافیه که ماهیچه مثانه‌ی خود را محکم فشار بدید، مثل حالتی که می‌خواهید جلوی ادرار خود را بگیرید. با این کار شما ماهیچه‌های مرتبط با انزال خود را قوی می کنید و در هنگام انزال می تونید با نگه‌داشتن و کنترل این ماهیچه‌ها جلوی انزال زودرس خود را بگیرید. لازم به ذکر است که قوی شدن این ماهیچه‌ها به درمان بیماری عدم نعوظ آلت نیز کمک می‌کنند.

بدین‌صورت که با محکم نگه‌داشتن این ماهیچه‌ها خون در آلت نگه‌داشته می‌شود و نعوظ کامل حفظ می‌شود. برای تقویت ماهیچه‌های لگن می‌توانید از ورزش کگل استفاده کنید. ورزش‌ها و حرکات کگل یکی از روش‌های بسیار مؤثر در تضمین سلامت آلت تناسلی بوده است. درمان انزال زودرس و اختلالات نعوظ با استفاده از تمرینات کگل حتمی و اثبات‌شده است.

برای انجام این حرکات باید یک محیط آرام و آرامش‌بخش را ایجاد کنید، بهتر است کار را با یک تمرین آغاز کرده و به‌مرورزمان تعداد تمرینات را نیز افزایش دهید. تمرینات کگل برای درمان انزال زودرس مردان شامل منقبض کردن عضلات تحتانی لگن است.

 

منبع: mosbate1.ir

  راه حل جامع درمان زود انزالی در مردان و زنان متاهل بدون دارو
پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *