تنگ کردن واژن در طب سنتی / گیاه مازو و ماریانا برای تنگ کردن واژن

مضرات مازو و ماریانا برای واژن,تنگ کردن واژن در طب سنتی,طریقه استفاده مازو و ماریانا برای واژن,روغن مازو برای تنگی واژن,طریقه استفاده روغن مازو برای تنگی واژن,طریقه استفاده از گیاه مازو و ماریانا برای تنگی واژن,تنگی واژن با طب سنتی,درمان تنگی واژن در طب سنتی,برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم,تنگ کننده واژن گیاهی,تنگ کننده واژینال گیاهی

تنگ کردن واژن در طب سنتی

خواص گیاه ماریانا برای تنگ کرن واژن

تنگ کننده واژن
از بین بردن عفونتها و باکتریها
از بین بردن خارش وبوی بد واژن
ایجاد تعادل در ترشحات زنانه
بالا بردن میل جنسی زنان

درمان تنگی واژن در طب سنتی / گیاه مازو و ماریانا برای تنگ کردن واژن

نحوه استفاده

برای بار اول یک پیمانه از گیاه (به اندازه یک لیوان) را با ٧الی٨ لیوان آب مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه می جوشانید. پس از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت ١۵ دقیقه درون لگن بنشینید. با استفاده از یک سرنگ تمیز ،درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود.

نکته قابل توجه اینجاست که شما در همان ثانیه های اول استفاده از این دارو متوجه اثر آن می شوید بطوریکه وقتی از سرنگ برای شستشوی واژن استفاده کنید کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهید کرد.

دقیقاً ۱۰ روز پس از اولین استفاده می توانید از دارو استفاده کنید این بار بجای یک پیمانه از نصف پیمانه و ۴ لیوان آب و برای مراحل بعدی مصرف این دارو هر ۲هفته یکبار می باشد.

پس از ۳ ماه مصرف حداقل تا یک سال نیازی به استفاده از این دارو نمی باشد چون خاصیت خود را حداقل تا یکسال حفظ می کند.

روش های مصرف گیاه ماریانا

ماریانا را به ۳ روش میتوان برای تنگ کردن واژن استفاده کرد. در این بخش توضیحات کاملی ارائه میدهیم.

روش اول : برای بهره بردن از خواص این گیاه ، ابتدا ۱ پیمانه از این گیاه را با ۸ پیمانه آب مخلوط کنید .

سپس مخلوط حاصل را به مدت ۱۲ دقیقه بجوشانید. جوشانده حاصل را پس از سرد شدن ، ۲ بار از صافی ریز رد کنید . پس از اطمینان از عدم وجود ناخالصی ، جوشانده را در لگن بریزید و ۱۵ دقیقه در داخل لگن بنشینید.

روش دوم : روش دوم بدین شرح است که مقداری از جوشانده سرد شده را با استفاده از سرنگ به داخل واژن تزریق کنید. به این عمل شستشو واژن از طریق دوش واژینال میگویند.

روش سوم : مقداری از پودر گیاه ماریانا را از عطاری تهیه نمایید. با مقداری آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر در بیاید . دقت شود آب مصرفی ولرم باشد. پس از به خمیر در آمدن ، مخلوط حاصل را به صورت شیاف شب ها در مهبل قرار دهید.

توجه داشته باشید این گیاه بدین صورت است که اثر خود را به صورت آنی میگذارد. بنابراین با روش های بالا کاملا میتوانید به خواسته ی خود به سرعت دست یابید. ۲ هفته پس از اولین استفاده از گیاه ماریانا دوباره این عمل را تکرار کنید ولی با نصف ماده مورد نظر ، مثلا در صورت استفاده از یک پیمانه از گیاه و ۸ لیوان آب ، هر دو ماده را نصف کرده و استفاده کنید. هر دو هفته این مقدار را نصف کنید. پس از ۳ ماه دیگر نمیخواهد استفاده کنید و این گیاه تاثیر خود را تا ۱ سال آینده خواهد داشت.پیشنهاد می‌کنیم زاج سفید تنگ کننده واژن را نیز مطالعه کنید.

گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن خواص دیگری نیز دارد که در زیر به بخشی از آنان اشاره میکنیم.سپس برخی از این خواص را شرح نیز میدهیم.

سفت کننده ماهیچه واژن
افزایش لذت جنسی در حین رابطه
رفع عفونت واژن
متعادل نمودن ترشحات واژن
کاهش بی اختیاری ادرار
درمان خارش و بوی بد واژن

سفت کننده ماهیچه واژن و افزایش لذت جنسی :

همانطور که بیان شد ، این گیاه با تنگ کنندگی واژن سبب افزایش اصطکاک در حین رابطه جنسی میشود . همین علت سبب افزایش لذت جنسی و حس خوشایند میان زوجین میشود.

رفع عفونت واژن و تعادل بخشیدن به ترشحات واژن :

از علل ایجاد بوی بد ، رشد باکتری در نواحی واژن است. این گیاه با تنظیم ترشح واژن سبب درمان بوی بد و درمان عفونت واژن میشود.

بالا بردن میل جنسی :

به سبب افزایش لذت جنسی در رابطه ، روجین تمایل بیشتری به برقراری رابطه با یکدیگر دارند. همین امر سبب بالا بردن میل جنسی میشود.

  چگونه از زاج برای تنگی واژن استفاده کنیم / طریقه استفاده از زاج سفید برای تنگی واژن

گیاه مازو و ماریانا برای تنگ کردن واژن

خواص گیاه مازو

از مهمترین خواص مازو استفاده از آن برای تنگ کردن واژن است. استفاده از این ماده به اندازه یه بند انگشت و استعمال موضعی آن به درمان گشادی واژن کمک شایانی میکند.

روغن مازو

استفاده از روغن مازو میتواند شما را به روز های جوانی باز گرداند این ماده دارای خواص منقبض کنندگی بالایی میباشد که میتواند برای تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار بگیرد .

طریقه مصرف

مازو و زاج سپید، و سعد، و عصاره شیرین‏ بیان از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید.

روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

  نداشتن رابطه باعث تنگی واژن میشود؟

پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

4.5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *