پرده بکارت مصنوعی چیست؟ / شیاف یا کپسول ترمیم هایمن

قيمت كپسول ترميم بكارت,خرید اینترنتی کپسول هایمن,کپسول خونریزی,شیاف هایمن چیست,سفارش شیاف هایمن,قیمت شياف ترميم بكارت,داروی معجزه آفرین باکرگی,شیاف هایمن را از کجا تهیه کنیم,خرید شیاف هایمن در شیراز,پرده بکارت مصنوعی.خرید کپسول ژلاتینی حاوی خون مصنوعی.ترميم بكارت با تغذيه درماني,ترميم بكارت با گیاهان دارویی

بکارت و داشتن پرده بکارت در جوامعی مانند ایران و خاورمیانه مسئله مهمی به شمار می رود. از این جهت لوازم خاصی در این رابطه تولید شده اند.یکی از این لوازم پرده بکارت مصنوعی یا کپسول پرده بکارت است. این کپسول حاوی مایع قرمز رنگی بسیار مشابه خون است.

پرده بکارت مصنوعی چیست؟ / شیاف یا کپسول ترمیم هایمن

زمانی که این کپسول درون واژن گذاشته می شود ، لایه پوشاننده آن در اثر حرارت و رطوبت بدن به مرور تجزیه شده و مایع خون مانند درون آن از واژن خارج می شود. این محصول اولین بار در چین ساخته شد و در کشورهایی نظیر مصر و کشورهای خاورمیانه با استقبال روبرو گشت.

نحوه استفاده از کپسول و پرده بکارت مصنوعی این کپسول را باید حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی و دخول در درون واژن قرار دهید. لایه خارجی کپسول درون واژن خودبخود تجزیه و جذب می شود و از واژن خارج نمی شود.

پرده بکارت مصنوعی چیست ؟

این پرده بکارت مصنوعی ساخت چین که حاوی یک ماده آلبومینی پلاستیک مانند دولایه است که در یک طرف آغشته به یک جوهر قرمز است که قبل از آمیزش در واژن قرار داده می شود. این محصولی است که که سالها توسط چین ساخته می شود

اما اکنون با ورود آن به برخی کشورهای خاورمیانه بحث آن در رسانه های مصری بالا گرفته است و حتی برخی خواستار ممنوعیت جدی این محصول شده اند. برخی رفتارهای افراطی باعث شده است که رفتار دورویی برای تظاهر به باکره بودن در این کشورها رواج روزافزونی پیدا کند و روشهای مختلفی از جراحی تا چنین محصولاتی به کار گرفته شوند!

چین که یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مختلف در سراسر جهان است، اخیرا “پرده بکارت مصنوعی” تولید کرده که آن را “پرده بکارت یک بار مصرف”‌ نامیده اند. گفته می شود قیمت هر یک از این کالا حدود ۱۵ دلار است

تولیدکنندگان این کالای مصنوعی می گویند،‌ بیشترین کشور عربی – اسلامی که از این محصول استقبال کرده، مصر است. تعداد زیادی از بازرگانان مصری برای گرفتن نمایندگی رسمی این محصول، به این شرکت تولید کننده رفته و رقابت میان آنان شدت گرفته است.

گفته می شود این کالا قرار بود اوایل ماه مبارک رمضان وارد مصر شود، اما مخالفت شدید برخی علما و چهره های دینی این کشور با وارد کردن آن در این ماه مبارک، موجب شد که بازرگانان و واردکنندگان مسأله را به بعد از ماه رمضان موکول کنند. اما دسته ای دیگر از علما و چهره های دینی در کل با وارد کردن این نوع کالا به شدت مخالفند و آن را موجب نشر فحشا و فساد در جامعه می دانند.

این ابزار در واقع به افراد مرتکب عمل نامشروع، این امکان را می دهد که طرف مقابل را فریب دهند. در همین راستا شیخ “عبدالمعطی البیومی” عضو مجمع پژوهش های اسلامی دانشگاه الأزهر و نماینده سابق کمیته دینی در پارلمان مصر با صدور فتوایی ضمن انتقاد شدید از ورود این کالا به کشورش، خواستار محاکمه و قصاص واردکنندگان آن شد.

از سوی دیگر شیخ “یوسف بدری” دیگر عضو مجمع پژوهش های اسلامی الأزهر حمایت کامل خود از فتوای شیخ “البیومی” را اعلام کرده و گفت: بنده ۱۰۰% این فتوا را درست می دانم و از آن دفاع می کنم. به اعتقاد بنده علاوه بر اینکه وارد کنندگان این کالا باید قصاص شوند، استعمال کنندگان آن نیز باید مورد قصاص قرار گیرند. فکر می کنم ۱۰ ضربه شلاق یا تبعید و حبس برای هر یک از استعمال کنندگان خوب باشد. شیخ “مصطفی شکعه” نیز در فتوایی مشابه خواستار اجرای شدید قانون در این باره شد زیرا استعمال این کالا را فریب مردان توسط زنان که کاری حرام است دانست.

گفتنی است شیخ “محمود عاشور” از اعضای سابق دانشگاه الأزهر پس از صدور این فتوا توسط “البیومی” و تأیید شدن آن از سوی “بدری”، آن را رد کرده و گفت: اینگونه اظهار نظرات یک اجتهاد شخصی است. به نظر بنده به جای قصاص واردکنندگان، باید آنان را جریمه کرد تا دست از واردات آن بردارند.

گیاهان تنگ کننده واژن

۱ . زعفران

زعفران خشک از گل زعفران، مورد استفاده برای قرن ها در طب تبتی است. این یک ماده قدرتمند برای درمان عفونت واژن، ترشحات آلوده، سوزش ناراحتی و خارش واژن و همچنین در مدیریت سندرم پیش از قاعدگی، درد قاعدگی، قاعدگی نامنظم و، ضد التهاب، ضد عفونی کننده، ضد درد، استفاده میشود.

۲ . زردچوبه

یک گیاه طلایی در آیورودا در نظر گرفته شده با توجه به خواص دارویی مختلف آن مانند ضد التهاب، ضد اکسیدان، ضد میکروبی، ضد سرطان، و کاهش درد قاعدگی وتقویت سیستم ایمنی،تحریک جریان خون در ناحیه لگن و رحم، شناخته شده است. زردچوبه موجب تسکین طولانی مدت لکوره و کاهش ترشحات واژن کمک می کند. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی کورکومین در پیشگیری و درمان عفونت ها و التهاب ناشی از آنهاست. این گیاه طبیعی برای سفت کردن وتنگ کردن واژن یکی از گیاهان مشهور است. که درین شیاف بکاررفته است.

۳ . موم عسل

“موم عسل” آمیزه صمغی است که زنبور عسل از شهدگلها، جریان شیره درخت ، و یا دیگر منابع گیاهی جمع آوری میکند. موم در طب سنتی برای هزاران سال استفاده می شود. ضد باکتریایی، ضد التهاب و ضد قارچ وکمک به طور موثردر درمان وولوواژینال کاندیدیازیس (واژن برفک) و عفونت های قارچی با مهار رشد مخمرهای بیماری زا است. موم عسل یک ضد کاندیدا و ضد مالاسزیا به عنوان یک درمان جایگزین برای عفونتهای مزمن واژن استفاده می شود.

۴ . آلوئه ورا

رایج ترین و شناخته شده ترین مواد تشکیل دهنده برای ضد التهابی، خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی و کمک به حفظ تعادل اسیدیته واژن ،همچنین بازسازی سلولهای واژن است. به همین دلیل است که در بسیاری از محصولات زیبایی یافت می شود.

نحوه استفاده از کپسول و پرده بکارت

کپسول پرده بکارت مصنوعی را باید حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی و دخول در درون واژن قرار دهید.

به صورت خوراکی مصرف نکنید.

فقط برای استفاده از واژن در نظر گرفته شده است.

قرص را داخل مجرای ادرار نگذارید.

هنگام استفاده از این قرص ها از تامپون استفاده نکنید.

در صورت درد واژن از این قرص ها استفاده نکنید.

از حساسیت به هر یک از مواد طبیعی استفاده نکنید.

در بارداری ، شیرده ، قاعدگی یا عفونت واژن استفاده نکنید.

دور از دسترس کودکان نگه دارید.

در مکانی خنک و خشک نگهداری کنید.

این محصول برای تشخیص ، معالجه ، درمان یا جلوگیری از بیماری نیست.

  از کجا بفهمم ارتجاعی هستم / خاصیت ارتجاعی یعنی چه / عکس پرده بکارت ارتجاعی

پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

3.7/5 - (33 امتیاز)

2 نظرات

  1. سلام.
    این کپسول بکارت در پاکستان ارسالی داره؟؟ آیا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *