آیا عرق کاسنی می تواند ما را صاحب فرزند پسر کند؟

عرق کاسنی برای پسردارشدن زن بخورد یا مرد,کیا با عرق کاسنی پسردار شدن,جوشانده برای پسر دار شدن,عرق کاسنی برای پسرزایی,عرق کاسنی برای بارداری پسر,کاسنی برای پسر دار شدن خوبه,کاسنی فرزند پسر,عرق کاسنی فرزند پسر

تعیین جنسیت جنین پسر یا دختر از قدیم الایام ارزوی دیرینه بشر بوده و از همان زمان به دنبال داروهای گیاهی برای انجام آن بوده اند و امروزه نیز حتی پیشرفت های چشمگیر پزشکی نیز در تعیین ان نتوانسته اند کمکی انجام دهند اما جالب است بدانید باور های قدیمی و گیاهان دارویی فراوانی در این زمینه وجود دارد که با رعایت انان به سادگی میتوان ژنتیک جنین را تغییر داد.

 

آیا عرق کاسنی می تواند ما را صاحب فرزند پسر کند؟

در ابتدا باید بدانید که جنسیت در دست پدر می باشد و مادر هیچ گونه دخالتی در ان ندارد بدین صورت که پدر دارای دو کروموزوم x,y در اسپرم خود است اما مادر فقط دارای دو کروموزم x,x مباشد یعنی مادر کروموزوم y را در تخمک خود ندارد حال اگر در هنگام امیزش جهت بستن نطفه فرزند کروموزوم y پدر وارد تخمک شود جنسیت بچه پسر خواهد بود اما اگر کروموزوم xپدر وارد تخمک مادر شود بچه دختر می شود .

 

گیاه کاسنی از جمله گیاهان مفیدی است که تاریخ استفاده از آن به دوران‌های قبل از میلاد مسیح می‌رسـد و مصرف آن بین ملل مختلف متداول بوده است،به طوریکه اطباء آن دوران از جمله جالینوس، پلین، دیوسـکورید و عده‌ای دیگر برای تمامی قسمت‌های این گیاه، به عنوان درمان و بهبودی بیماری‌ها اهمیـت زیادی قائل بوده‌اند.

 

در مورد گیاه کاسنی و خواص آن گفته است که کاسنی برطرف کننده تشنگی مفرط، مدر صفرا، تب‌بر،مؤثر در درمان دیفتری، تصفیه کننده خون و برای درمان بیماری‌های پوستی مفید است. امروزه نیز از خواص کاسنی،برای مداوای بیماری‌های مختلف استفاده میشود و کشت آن در برخی مناطق رایج شده است.

از این گیاه در کتب سنتی با نام‌های اندیو، کاسیا، کاسنی تلخ، کاسنی وحشی و کاسنی صحرایی یاد شده است.

 

طبیعت گیاه کاسنی سرد و تر است. برخی خواص دارویی این گیاه عبارتند از:

سبزی کاسنی دارای چربی اشباع شده بوده، کلسترول پایینی دارد وبنابراین مصرف آن برای بیمارانی که رژیم کم کلسترول دارند، مانند بیماران قلبی عروقی بسیار مفید است.

استفاده از گیاه کاسنی برای تصفیه خون بسیار مفید است.

از خواص کاسنی، تقویت کبد، معده و کلیه‌ها است، به این منظور می‌توان سالاد کاسنی رادر برنامه غذایی روزانه گنجاند. همچنین کاسنی، مقوی اشتها و مقوی معده است.

برگ کاسنی دارای کالری بسیار کمی است، از اینرو برای افرادی که خواهان کاهش وزن و رژیم‌های لاغری هستند بسیار مفید است،جالب اینکه همان مقدار چربی اندک آن هم، تبدیل به انرژی شده و نیروی مورد نیاز فرد را تامین می‌کند.

استفاده از کاسنی مخلوط با آب سبزیجات و مصرف مداوم آن در درمان آکنه بسیار موثر است.

ترکیبات محلول در آب کاسنی، خاصیت مسکن دارند و بعضی از قندهای موجود در آن دارای خاصیت افرایش میکروب‌‌های مفید و کاهش باکتری‌‌های بیماری‌‌زا در روده است.

به دلیل فراوان بودن کاسنی از انواع ویتامین‌ها، مصرف این سبزی از کمبود ویتامین جلوگیری کرده و مانع از خستگی بدن در اثر کمبود ویتامین‌ها خواهد شد.

یکی دیگر از خواص این سبزی ، تقویت و کمک به سالم ماندن چشم‌ها است، تلخی اندک موجود در این سبزی حاوی ماده‌ای است که پیش‌ساز ویتامین آ بوده و برای سلامت چشمها بسیار مفید است.

 

کاسنی برای پسر دار شدن

طب اسلامی و توصیه امام به استفاده از طب گیاهی برای پسردار شدن :

از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب تولد فرزند پسر می شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

  طبع کاسنی چیست؟ طبع عرق کاسنی گرم است یا سرد؟

 

در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می دهد. فرزندان را زیاد می کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین ۸۵ روز یا سه ماه قبل از لقاح کاسنی را مرد بخورد.همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود، البته مصرف مثل سیب، «به» و گلابی و کُندر در سالم بودن مزاج جنین اثر دارد و از جمله گیاهان دارویی به حساب می آیند .

 

از زمانی که تصمیم به بارداری دارید:

از نخستین روز عادت ماهانه، زن و شوهر روزانه هفت عدد خرما و روزانه یک بار جوشانده ی ریشه کاسنی (به اندازه یک تکه دو سانتی متری در یک لیوان آب جوش دم کرده) بخورند.

زن در زمان قاعدگی نبات داغ یا زعفران، شربت عسل و زعفران با آب گرم، پسته و کاچی یا هر حلوایی با هل و زعفران مصرف کند.

 

کاسنی چطور باعث تقویت کروموزوم‌های y می‌شود؟

ممکن است بپرسید که کاسنی چطور باعث تقویت کروموزوم‌های y می‌شود. کروموزوم‌های y در کبد مردان تولید می‌شود و هرچه بتوان کبد مردان را پاک‌سازی و تقویت کرد به همان اندازه می‌توان کروموزوم‌های y را نیز تقویت کرد.

کاسنی از بهترین مواد جهت سالم‌سازی، پاک‌سازی و تقویت کبد به شمار می‌آید. به همین دلیل مصرف کاسنی توسط آقایان باعث می‌شود تا کبد آن‌ها پاک‌سازی شود و کارایی بهتری داشته باشد و درنتیجه این موضوع هم به‌نوبه خود باعث می‌شود تا کروموزوم‌های y تقویت شوند و درنهایت شانس پسردار شدن افزایش یابد.

 

بنا بر آنچه گفته شد می‌توانیم بگوییم که مردانی که به هر دلیلی به مشکلات کبدی ازجمله کبد چرب دچار هستند، کمتر احتمال دارد که پسردار شوند. این مردان اگر می‌خواهند که فرزند پسر داشته باشند باید ابتدا به درمان و سالم‌سازی کبد خود بپردازند و مصرف کاسنی یکی از بهترین راه‌های درمان می‌باشد. این سبزی را هم می‌توان به‌صورت دم‌کرده و هم به‌ صورت عرق مصرف کرد که معمولاً مصرف آن به‌صورت عرق  رایج‌تر و راحت‌تر است.

 

همچنین شما می‌توانید با مضرات گیاه کاسنی و طبع کاسنی و طریقه مصرف کاسنی و مصرف عرق کاسنی در دوران بارداری نیز در سایت ما شوید.

 

در مدت زمان انجام رژیم، زن و مرد از موارد زیر پرهیز نمایند:

بوییدن و خوردن کافور در زن و مرد هر دو

پرخوری، آشامیدن زیاد آب یخ و آب سرد

موادی که طبع سرد دارند، مانند عدس، کشک، پنیر، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش

خوردن ترشی در غذا و همراه غذا و میوه های ترش

خوردن خیار، گشنیز خشک و تازه، کاهو، کدو سبز

با توجه به آنچه گفته شد با خواص آن و تأثیر آن در جنسیت جنین آشنا شدیم؛ اما توجه داشته باشید که عوامل متعددی در تعیین جنسیت جنین مؤثر هستند و مصرف کاسنی فقط یکی از آن‌هاست. پس طبیعی است که نمی‌توان فقط با مصرف آن امیدوار بود که صاحب فرزند پسر باشید.

 

منبع:

nabzema.com

nikstar.ir

namnak.com

iranve.com

jesarat.com

4.1/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *