طریقه مصرف سیاه دانه برای قاعدگی دیابت ترک اعتیاد تشنج

طریقه مصرف سیاه دانه برای قاعدگی,طریقه مصرف سیاه دانه برای لاغری,طریقه مصرف سیاه دانه برای دیابت,طریقه مصرف سیاه دانه برای ترک اعتیاد,طریقه مصرف سیاه دانه برای تشنج

سياه دانه دارای فسفر، آهن، فسفات، کربوهيدرات و … است و يک ماده ي آنتي‌بيوتيک محسوب مي‌شود که نابودي ويروس‌ها، ميکروب‌ها و باکتري‌ها مي‌شود. کاروتن موجود در سياه دانه خواص ضدسرطاني دارد. چند سالي است که محققان در خصوص اين دانه هاي ريز کنجکاوتر شده و خواص فوق العاده اي براي آن کشف کرده اند.

طریقه مصرف سیاه دانه برای قاعدگی دیابت ترک اعتیاد تشنج

به طور کلی، این گیاه در طب سنتی برای بهبود سوخت و ساز بدن، ناراحتی‌های تنفسی و گردش خون، کاهش التهاب و درمان اختلالات دستگاه گوارش مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، ثابت شده است روغن سیاه دانه در درمان فشار خون بالا، سردردهای پیش از قاعدگی، تب یونجه، قارچ روده، نفخ شکم، برونشیت (آماس نایژه)، آلرژی و آسم مفید می‌باشد.در این مقاله با طریقه مصرف سیاه دانه برای قاعدگی دیابت و … آشنا میشوید.

طریقه مصرف سیاه دانه برای قاعدگی

آیا سیاه دانه می تواند دردهای ناشی از قاعدگی را درمان کند و واقعا قاعده آور است؟ برخی از تحقیقات نشان دهنده آن است که مصرف سیاه دانه در زنان و دخترانی که پریود نامنظم دارند می تواند بر باز شدن قاعدگی تأثیر داشته باشد و باعث شود تا میزان خونریزی در هر قاعدگی به میزان کمی افزایش یابد. اما این میزان با بررسی های آزمونی در تحقیقات، در حد بسیار بالایی قرار ندارد. به همین دلیل ارتباط مستقیم بین مصرف سیاه دانه و افزایش شدید خونریزی قاعدگی تأیید نشده است اما به صورت کامل منتفی نیست و سیاه دانه قاعده آور خوبی است. در طب سنتی استفاده از سیاه دانه حتی برای افرادی که به تازگی وضع حمل نموده اند توصیه می شود. این افراد می تواند سیاه دانه را به همراه عسل نیز مصرف نمایند. در صورتی که این دو با یکدیگر مصرف شوند قطعا می توانند دردهای پس از زایمان را کاهش دهند.

مصرف سیاهدانه برای باز شدن قاعدگی توسط بسیاری از پزشکان طب سنتی بیان شده است. سیاه دانه در دوران پریودی برای باز شدن سریع قاعدگی مناسب است. سیاه دانه و روغن آن مصارف دارویی زیادی مثل باز شدن قاعدگی دارند. بطوریکه در احادیث هم گفته شده است که سیاه دانه داروی هر دردی به جز مرگ است.

روش مصرف سیاه دانه برای قاعدگی

برای درست کردن سیاه دانه و عسل برای باز شدن پریود 100 گرم سیاه دانه و 200 گرم عسل نیاز است. سیاه دانه را نیم کوب کرده و پس از کمی خیساندن و آبکش کردن، آن را داخل شیشه ای ریخته روی آن عسل بریزید و خوب مخلوط کنید و پس از چند هفته روزی یک قاشق مرباخوری از آن میل کنید.

سیاه دانه قاعده آور بوده و برای تنظیم عادت ماهیانه خوب است اما قبل از مصرف سیاه دانه حتما با پزشک مشورت کنید و از مصرف خودسرانه سیاه دانه برای باز شدن قاعدگی پرهیز کنید.

طریقه مصرف سیاه دانه برای لاغری

سیاه دانه با غذا

برخی افراد دوست دارند از پودر سیاه دانه به خاطر طعم تند و تیز و بوی معطر قوی آن در غذا استفاده کنند. اما، روغن سیاه دانه غلظت بیشتری دارد و برای همین می‌توانید آن را به سس سالاد نیز اضافه کنید و از خواص روغن سیاه دانه بهره ببرید.

روغن سیاه دانه و عسل برای لاغری

برای تهیه ترکیب روغن سیاه دانه و عسل برای لاغری کافیست یک قاشق غذاخوری روغن سیاه دانه را با دو قاشق چای‌خوری عسل مخلوط کنید. این ترکیب را هر روز قبل از صبحانه به صورت ناشتا مصرف کنید.

روغن سیاه دانه و دارچین

یک لیوان آب را با یک قاشق چای‌خوری عسل و دارچین و یک قاشق چای‌خوری روغن سیاه دانه مخلوط کنید. این ترکیب را هر روز قبل از صبحانه و شب قبل از خواب بنوشید.

روغن سیاه دانه و پرتقال

آب یک عدد پرتقال را بگیرید و با یک قاشق چای‌خوری عصاره سیاه دانه مخلوط کنید. توصیه می‌شود این معجون را هر روز با شکم خالی میل کنید.

روغن سیاه دانه و لیموترش

ابتدا یک لیوان آب ولرم را با آبلیمو مخلوط کرده و بنوشید. سپس ۳ میلی گرم سیاه دانه بخورید و روی آن یک لیوان آب ولرم میل کنید (حتماً دانه‌های سیاه دانه را با آب قورت دهید). در انتها، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی بخورید.

  عوارض استفاده از تامپون / عوارض تامپون چیست

طریقه مصرف سیاه دانه برای لاغری

طریقه مصرف سیاه دانه برای دیابت

سیاهدانه درمانی برای همه بیماری ها به جز مرگ شناخته شده است و درمانی معجزه آساست. از آکنه گرفته تا سرطان پانکراس . و پزشکان در مورد نتایج استفاده از آن در حال بحث و گفتگو هستند. این درمان بیش از ۲۰۰۰ سال استفاده شده است.

به مدت هفت روز، ۶ قاشق چای خوری از روغن سیاهدانه استفاده کنید. آنرا در سه زمان مختلف از روز استفاده کنید. سپس ۲ قاشق چای خوری در صبح و ۲ قاشق در شب به مدت ۴ روز استفاده کنید. سپس، ۲ قاشق چای خوری از روغن به مدت دو روز استفاده کنید. مقدار زیادی آب در صبح بنوشید. و مالش روغن به سراسر بدن را به مدت ۱۰ روز ادامه دهید. شما باید روغن را با آب میوه مخلوط کنید. اگر اثری از بهبودی ندیدید آنرا ادامه دهید.
سیاهدانه درمانی برای همه بیماری ها به جز مرگ شناخته شده است و درمانی معجزه آساست.

درمان دیگر برای درمان دیابت اینست که نصف فنجان سیاهدانه که گرم شده است را با نصف فنجان آب دانه شاهی (دانه خردل را نیز می توان جایگزین کرد) و یک چهارم فنجان پوست انار را در یک مخلوط کن، مخلوط کرده و ۱/۸ فنجان شاه تره اضافه میکنیم. هر روز یک قاشق چای خوری از آنرا میخوریم. یک ساعت قبل از خوردن این، یک قاشق چای خوری از روغن سیاهدانه را میخوریم، این کار را برای حداقل یک ماه ادامه میدهیم.

شما می‌توانید درباره طریقه مصرف کلی سیاه دانه نیز در سایت ما مطالعه کنید.

طریقه مصرف سیاه دانه برای تشنج

گیاه سیاه دانه به علت داشتن ماده ای به نام تیموکیتون دارای اثرات ضد تشنجی است و می تواند موجب تأخیر در زمان شروع تشنج و کاهش مدت زمان تشنج شود. بنا بر این بعد از غذا یک قاشق چایخوری سیاه دانه ی خالص برای درمان صرع مفید است.

طریقه مصرف سیاه دانه برای ترک اعتیاد

بادکش گرم وسیع کل بدن 19‌ــ‌14 جلسه همراه با ماساژ سراسری به‌وسیله روغن سیاهدانه یا زنجبیل یا روغن بادام تلخ انجام شود؛ به‌ازای هر 7 جلسه بادکش گرم به‌ترتیب: یک بار حجامت عام، ساکرال و ساق پاها انجام شود.

همچنین در این لینک مطلب عوارض و مضرات سیاه دانه را بخوانید.

منابع:

khalayegh.com

samatak.com

  با گیاهان قاعده آور آشنا شوید | قاعده آورهای گیاهی کدامند
پرده بکارت چیست محاسبه طول عمر پریود قاعدگی یا عادت ماهانه یعنی چه

4.8/5 - (27 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *